Arkisto 2019

Miseryn piinaava paluu

Ensituntumani TT Frenckellin katsomossa oli, että Piina piinaa minua toisella tapaa kuin tekijät ovat tarkoittaneet. Ja myönnän, etten ole lukenut yhtään Stephen Kingin trilleriä. Toisaalta olen utelias sellaisenkin suhteen, joka ei ole minun genreäni. Pikku…

Lue koko juttu

Notre Damen ihme

Nyt olen käynyt Notre Damessa sisäpuolellakin – koska olen käynyt Tampereen Teatterissa. Jo ensimmäinen näyttämö- ja äänikuva Notre Damen kellonsoittajassa vie sfääreihin – varsinkin koska istuin keskellä parven ensimmäistä riviä. Molemmilla puolillani alkoivat patsasmaiset kuorot…

Lue koko juttu